ACTIVITATS

Entre les activitats que l’associació vol dur a terme, està la producció de plançons ecològics de varietats tradicionals i hortalisses de temporada produïdes per nosaltres en la partida rural de Bacarot d’Alacant.

També volem abastir els postres socis de llavors de varietats locals extretes per nosaltres, i proporcionar subministraments agrícoles a un preu asequible.

L’organització de jornades a fi de sensibilitzar productors i consumidors sobre els beneficis de l’agroecología o la realització de cursos de formació sobre agricultura ecològica, tant per a agricultors como per a consumidors, interessats o centres educatius, són altres de les activitats que ens motiven. 

Igualment, volem participar en fires i mercaets, així com establir xarxes amb organitzacions afins.

Estem així mateix oberts a qualsevol suggeriment d’activitat que vos motive o que vos puga interessar. No dubtes en posar-te en contacte amb nosaltres per a comptar-nos la teua proposta i vore com la podem portar endavant : excursions biodiverses amb xiquets, tallers d’horts, activitats en el camp… El nostre correu: ecollavor@gmail.com 

Per a més informació sobre les activitats que estem fent ara mateix, pots consultar el nostre facebook, o les entrades de la "pàgina principal" d'aquest bloc:
www.facebook.com/ecollavoralacant
http://ecollavoralacant.blogspot.com.es/



Entre las actividades que la asociación quiere llevar a cabo, está la producción de plantones ecológicos de variedades tradicionales y hortalizas ecológicas de temporada producidas por nosotros en la partida rural El Bacarot de Alicante. 

También queremos abastecer a nuestros socios de semillas de variedades locales extraídas por nosotros, y proporcionar suministros agrícolas a un precio asequible.

La organización de jornadas con el fin de sensibilizar a productores y consumidores sobre los beneficios de la Agroecología o la realización de cursos de formación sobre agricultura ecológica, tanto para agricultores como para consumidores, interesados o centros educativos, son otras de las actividades que nos motivan.

Igualmente, queremos particicipar en ferias y mercadillos, así como establecer redes con organizaciones afines. 

Estamos así mismo abiertos a cualquier sugerencia de actividad que os motive o que os pueda interesar. No dudes en ponerte en contacto con nosotros para contarnos tu propuesta y ver cómo la podemos llevar a cabo: excursiones biodiversas con niños, talleres de huertos, actividades en el campo.... Nuestro correo: ecollavor@gmail.com


Para más información sobre las actividades que estamos haciendo ahora mismo, puedes consultar nuestro facebook, o las entradas de la "página principal" de este blog:
www.facebook.com/ecollavoralacant
http://ecollavoralacant.blogspot.com.es/